Se întâmplă uneori ca zborul tău să fie anulat fără un motiv anume, caz în care compania de zbor de la care ai bilet este obligată prin lege să îți plătească despăgubiri / bani, dar aceștia invocă tot felul de motive complet plauzibile prin care refuză să îți plătească despăgubirile cuvenite și încearcă să te convingă să te liniștești cu privire la acuzații pentru a nu duce mai departe cazul, tocmai din cauza acestor fapte de genul, subiectul de azi este următorul:

Ce să faci dacă o companie aeriana refuză să îți plătească despăgubire pentru întarzierea sau anularea unui zbor? (apelezi la o firmă de specialitate pentru că … )

Bineînțeles, răspunsul la întrebarea de mai sus se află tot în întrebare, și anume, cel mai bine pentru a ne proteja drepturile este să apelăm la o firmă de specialitate pentru că aceștia vor lupta pentru drepturile care ni se cuvin.

Dacă ar fi să recomandăm o firmă pentru situațiile în genul menționate mai sus, ar fi: https://www.airclaim.com/

De ce îi recomandăm pe cei de la airclaim? Deoarece aceștia au nenumărate cazuri în care oamenii care trebuiau să primească despăgubire pentru un zbor întârizat pe care le-au dus la bun sfârșit și rezultatul fiind unul pozitiv, asta însemnând că cel păgubit a câștigat cazul.

Este mai mult decât recomandat să apelați la o astfel de firmă în cazul în care zborul dvs. este întârziat sau anulat deoarece aceștia vor lupta cu aprigitate pentru drepturile dvs. și vor demonstra că ce s-a întâmplat nu se află printre clauzele impuse de compania aeriana cu privire la refuzul compensației sau plata despăgubirilor aferente. Aceștia se asigură că serviciile sunt unele profesioniste și că cel ce a intrat în legătură cu ei vor fi pe deplin mulțumiți de ajutorul oferit.

Trebuie să ne apărăm drepturile, dar în cazul în care situația ne depășește trebuie să apelăm la o companie precum airclaim care va prelua cazul și îl va duce mai departe.