Noua ofertă de cont curent încurajează operațiunile prin intermediul canalelor alternative și vine cu o serie de modificări în zona comisioanelor încasate pentru retragerile de numerar de la ghişeu şi de la ATM-urile altor bănci, dar şi pentru plăţile intra & interbancare la ghişeele băncii.

“Satisfacţia clienţilor noştri se află în centrul preocupărilor noastre şi de aceea venim cu  această ofertă clară, simplă şi uşor de înţeles. Suntem cea mai mare bancă din România şi este parte din misiunea noastră să încurajăm românii să folosească serviciile financiare în fiecare zi. Mai mult decât atât, ne dorim să contribuim la schimbarea felului în care clienţii fac banking, prin stimularea utilizării cardurilor de debit şi, efectuării de operaţiuni prin Internet Banking. De aceea, am redefinit oferta noastră de cont curent şi tranzacţii, bazându-ne pe un principiu simplu: dezvoltarea şi reducerea costurilor operaţiunilor efectuate prin canale alternative şi creşterea costurilor pentru operaţiunile la ghişeu. Astfel, clienţii noştri vor câştiga timp, iar consilierii noştri îi vor ajuta să ia cele mai bune decizii pe plan financiar”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreşedinte Retail & Private Banking, BCR.

Modificarea comisioanelor pentru operaţiunile de cont curent este etapa premergătoare lansării noului cont curent  cu costuri zero si a pachetelor de cont curent, lansare programată pentru începutul lunii decembrie 2015.