Astfel, MDRT anunţă că lansează procedura de achiziţie de publicitate pe canale internaţionale de televiziune, cu un buget maxim de 4 milioane euro, fără TVA, acţiune cofinanţată în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013, Axa 5, operaţiunea „Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional”.
Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, a creşterii gradului de cunoaştere a ţării pe plan internaţional şi a creşterii numărului de turişti proveniţi în special de pe principalele pieţe prioritare identificate în Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului Naţional 2007 – 2026.
Vor fi difuzate spoturi de 30 secunde şi de 20 de secunde în proporţie egală (50 % spoturi de 30 de secunde şi 50 % spoturi de 20 de secunde). Ofertantul va asigura distribuţia echilibrată a spoturilor pe durata unei campanii de 12 luni iar numărul difuzărilor va fi distribuit în mod egal pe zile. MDRT doreşte ca cel puţin 60% din spoturile difuzate pe fiecare din cele trei posturi să fie difuzate la ore de maximă audienţă corespunzătoare fiecărei regiuni geografice acoperite de fiecare dintre acestea.
Posturile de televiziune vizate sunt primele trei posturi de televiziune internaţionale în funcţie de audienţa în rândul persoanelor care călătoresc (în interes de afaceri şi de plăcere, minim 6 călătorii pe an) conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.
Criteriul de atribuire a contractului este oferta cea mai avatajoasă din punct de vedere economic în condiţiile celui mai mic cost pe punctul de audienţă, conform media planului oferit. Durata contractului este de 12 luni de la data atribuirii acestuia.
Detaliile cu privire la achiziţie sunt disponibile în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro .
Aproape cinci milioane euro pentru promovarea României ca destinaţie turistică pe trei canale TV internaţionale
1 februarie 2011, 11:08
Ultima modificare în 1 februarie 2011, 13:08
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va cheltui aproape cinci milioane euro pentru a promova România pe trei canale TV internaţionale.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Audi A1 va avea tracțiune integrală
- Alianţa Renault-Nissan se extinde în Extremul Orient rus
- Campanie de informare “Fonduri europene pentru mediul rural”, din 2 februarie
- Cum ar putea fi reduse accizele la carburanţi
- Mercedes-Benz: 125 de ani și o nouă uzină
- Ryanair a pierdut zece milioane de euro în trimestrul trei. Vinovații: Vremea și grevele
- Priorităţile Guvernului pe 2011, concretizate în 70 acte normative. Alte 56 de proiecte sunt deja în dezbaterea Parlamentului
- Sonae Sierra a ajuns la final cu negocierile pentru finanţarea Adora Mall Craiova
- Prologis fuziunează cu AMB Property şi va administra active de 46 mld. dolari
- Compania Romstrade va construi pentru 35 milioane euro varianta de ocolire Caracal