ING Bank a transmis un mesaj pentru toți clienții săi. Potrivit informării transmise de bancă, în cazul în care utilizatorii au constat tranzacții procesate de două ori, situația va fi redresată, iar banii se vor întoarce înapoi în cont.

„Este posibil să fi văzut în acest weekend tranzacții realizate cu cardul tău ING procesate de două ori. Între timp am remediat situația, iar banii tăi au fost rambursați în contul tău curent”, informează banca.

Ajutor pentru clienți

Totodată, ING Bank își cere scuze pentru neplăcerile cauzate și oferă clienților numere de telefon de urgență, în cazul în care întâmpină probleme privind conturile curente deschise.

„Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate și îți reamintim că pentru orice urgență, ne poți suna la *2ING sau la *2464 (apelabile atât din rețele naționale, cât și din străinătate: 0040 31 406 2ING sau 0040 31 406 2464). La celălalt capăt e mereu cineva gata să-ți fie de ajutor”, mai menționează Banca.