În contextul creşterii numărului de cazuri de infectare cu coronavirus în România, ANPC anunţă că, până la finalul acestei luni, activitatea de relaţii cu publicul se va realiza doar de la distanţă, respectiv prin telefon sau prin corespondenţă electronică.

Cum pot lua consumatorii legătura cu ANPC

„Având în vedere recomandările Grupului de Comunicare Strategică din cadrul Ministerului Afacerilor Interne referitoare la adoptarea unor măsuri preventive, în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu Coronavirus (Covid-19), precum și numărul important de petenți care se deplasează la sediile instituției, din întreaga țară, pentru a depune documente, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a luat decizia ca, în perioada 11 – 31.03.2020, activitatea de relații cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau prin corespondență electronică.

Astfel, la Telefonul Consumatorului 021-9551 se pot obține informațiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi găsite atât formularul de sesizare, cât și adresele poștale ale tuturor comisariatelor județene pentru protecția consumatorilor din țară.

De asemenea, pentru informații legate de Direcția Insolvență a Persoanelor Fizice aveți la dispoziție următoarele date de contact: telefon 021 307 67 85 sau adresa de e-mail: [email protected]anpc.ro ”, se arată în comunicatul Autorităţii Naționale pentru Protecția Consumatorilor.