ANPC urmează sfaturile Grupului de Comunicare Strategică

„Având în vedere recomandările Grupului de Comunicare Strategică din cadrul Ministerului Afacerilor Interne referitoare la adoptarea unor măsuri preventive în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu Coronavirus (Covid-19), precum şi numărul important de petenţi care se deplasează la sediile instituţiei, din întreaga ţară, pentru a depune documente, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a luat decizia ca, în perioada 11 – 31.03.2020, activitatea de relaţii cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau prin corespondenţă electronică”, se menţionează într-un comunicat al ANPC.

Astfel, la Telefonul Consumatorului 021-9551 se pot obţine informaţiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi găsite atât formularul de sesizare, cât şi adresele poştale ale tuturor comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor din ţară.

Pentru informaţii legate de Direcţia Insolvenţă a Persoanelor Fizice datele de contact sunt: telefon – 021/307.67.85, iar adresa de e-mail: adresainsolventa@anpc.ro.

DRPCIV a luat o decizie asemănătoare

Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor din subordinea MAI, informează că, în perioada 16-31.03.2020 cererile privind activitățile specifice din domeniul înmatriculări și permise de conducere  adresate Serviciilor Publice Comunitare Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor județene și al mun. București, se depun exclusiv în baza unei programări online.