Scăderea ca serie ajustată s-a datorat, în principal, reducerii vânzărilor de produse farmaceutice şi medicale, produse cosmetice şi de parfumerie în magazine specializate cu 8,7% şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun în magazine specializate cu 8,4%, iar cea ca serie ajustată reducerii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun cu 7,7% şi a comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate cu 3,9%.

În luna octombrie 2011, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 2,7% respectiv, cu 2%.
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna octombrie 2011, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 2,7%, datorită creşterilor înregistrate, în principal, la comerţul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet (plus 13,7%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun în magazine specializate (plus 7,5%).

Te-ar putea interesa și: