Potrivit comunicatului, piaţa a fost în transformare în 2013, segmentul iaurturilor rămânând plat, în timp ce vânzările promoţionale au fost semnificativ intensificate pe acest segment.

Grupul Danone a demarat investiţia în România, în 1996, prin achiziţia fostei unităţi Mioriţa Fundeni, care nu mai funcţiona la acel moment. Fabrica din Bucureşti a fost apoi reabilitată şi echipată cu linii moderne de fabricaţie, integrate într-un sistem automat de programare, operare şi control al proceselor de fabricaţie.

Investiţiile în operaţiunile din România au continuat de-a lungul tuturor celor 15 ani, ajungând în prezent la peste 300 milioane lei. În plus, 235 milioane lei au reprezentat contribuţia prin taxe şi impozite către bugetul statului român în aceeaşi perioadă. Prin programele de sprijin pentru micii şi marii fermieri, peste 22 milioane lei au fost investiţi în dezvoltarea producţiei autohtone de lapte. Astăzi, fabrica Danone din Bucureşti produce zilnic peste 1 milion de iaurturi pentru nouă ţări europene.

Din 2013 Danone România a devenit centrul regiunii Europei de Sud Est, care include România, Bulgaria, Grecia şi ţările Adriatice, servind o piaţă potenţială de peste 60 milioane consumatori.

SURSA: Agerpres