Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Banci

Studiu: 6 din 10 europeni cred că digitalizarea industriei bancare le face viața mai ușoară și mai sigură

Autor: | | 0 Comentarii

6 din 10 consumatori sunt de părere că digitalizarea industriei bancare le face viața mai ușoară și mai sigură. Cel puțin, așa reiese din studiul Mastercard, intitulat „European Digital Banking”, desfăşurat în 11 ţări europene, în rândul clienților băncilor europene

Totodată, confortul este cel mai reprezentantiv avantaj al soluţiilor bancare digitale, urmat de economia de timp (70%) şi uşurinţa utilizării (59%). „Potrivit acestui studiu, consumatorii vor soluţii uşoare şi sigure pentru nevoile lor bancare şi sunt deschişi către produsele digitale, dacă acestea le îmbunătăţesc experienţa”, spune Javier Perez, Preşedinte, Mastercard Europe.

Studiul demonstrează, de asemenea, că loialitatea clienţilor faţă de banca lor actuală este relativ scăzută: aproape jumătate dintre consumatorii din Europa (49%) declară că vor lua în considerare, la un moment dat, trecerea la o bancă digitală. În Germania, în special, consumatorii dau dovadă de o loialitate scăzută: 27% dintre ei au în plan să-şi părăsească banca actuală în următoarele 12 luni, aceasta fiind, de departe, cea mai mare rată din Europa. În acelaşi timp, olandezii sunt cei mai loiali clienţi. Doar 7% dintre ei susţin că iau în considerare să îşi schimbe banca, iar 52% doresc să rămână la instituţia bancară la care sunt.

În plus, consumatorii europeni consideră că procesul de digitalizare în sectorul financiar va afecta sucursalele băncilor. Două treimi cred că sucursalele instituţiilor bancare vor continua să existe şi în următoarii zece ani, dar numărul lor va scădea, în timp ce 6% sunt convinşi că acestea vor înceta să mai existe în decurs de zece ani.

În acelaşi timp, când clienţii au fost întrebaţi ce ar schimba la banca lor actuală, dacă ar putea, principala lor cerinţă a fost „confortul”, dorindu-şi ca produsele băncii lor să fie „disponibile oriunde şi uşor de utilizat” (42%). Al doilea cel mai frecvent răspuns a fost flexibilitatea şi serviciul de consultanţă non-stop (27%). Totodată, mai mult de 85% dintre respondenţi continuă să folosească digital banking (online sau mobil) cel puţin o dată pe lună, iar 38% folosesc acest serviciu chiar zilnic sau săptămânal. Cei mai activi utilizatori sunt britanicii (54%), urmaţi de olandezi (51%) şi de suedezi (47%), folosind serviciul de digital banking între zilnic şi săptămânal, spre deosebire de doar 26% dintre elveţieni şi de 27% dintre maghiari, aflaţi la finalul clasamentului.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro