Investiția în cele două restaurante proprii este de 135.000 de euro: 70.000 de euro în restaurantul din Baia Mare și 65.000 de euro în cel din Piatra Neamț, potrivit datelor companiei.

Unitatea din Shopping City Piatra Neamț a avut, în luna decembrie, o cifră de vânzări de aproximativ 350.000 lei (78.000 euro).

“În total, unitățile noastre au înregistrat o creștere financiară de 11 – 12%, față de 2015”, a declarat Anișoara Bătăiosu, Director General Strong MND Corporation S.R.L., compania care deține franciza.

Al doilea restaurant, cel din Baia Mare, a fost inaugurat la sfârșitul lui noiembrie, în centrul comercial Vivo! (fostul Gold Plaza).

Din datele companiei mai reiese că, anul acesta, se va continua procesul de extindere pe plan național, dar se preconizează și expansiunea în afara granițelor. Planurile sale de expansiune vizează ca, până în 2018, să ajungă la 40 de unități.

Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012. Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) este de aproximativ 14,5 milioane de euro.