Brandul sud-californian face parte din portofoliul Yum! Brands și este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) din lume care oferă produse de inspirație mexicană.

Restaurantul vine în România în sistem de franciză prin intermediul firmei românești Sphera Franchise Group, care deține și masterfrancizele pentru KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery.

Yum! Brands vrea să deschidă cel puţin câte 100 de restaurante noi Taco Bell în China Brazilia, Canada şi India în următorii 5 ani şi să extindă lanţul pe alte 18 pieţe, precum România, Peru, Finlanda, Sri Lanka, a anunţat preşedintele Taco Bell International, Melissa Lora. Potrivit acesteia, obiectivul principal este ca Taco Bell să ajungă la 9.000 de restaurante la nivel global, până în 2022, de la 6.650, câte are în prezent.

Vânzarile în America ale gigantului fast-food au scăzut pentru a cincea lună consecutiv, pe o piaţă saturată, acesta fiind motivul pentru care Taco Bell a luat decizia să se extindă masiv la nivel global.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.