Investiţiile în Retsina au presupus amenajarea interioară şi schimbarea echipamentelor din bucătărie. 120.000 de euro au fost investiţi şi în reamenajarea Osho Steak, 70% din sumă fiind folosită pentru schimbarea echipamentelor din bucătărie.

O parte considerabilă a acestor investiţii în bucătărie au vizat achiziţionarea cuptoarelor-grill Josper. Retsina şi Osho Steak sunt singurele restaurante din România care deţin acest tip de cuptor-grill, folosit de cele mai bune restaurante din topul Michelin şi de bucătari renumiţi precum Gordon Ramsay sau Jamie Oliver.

Meniul poziţionează Retsina şi Osho Steak în categoria „casual to fine dining”.

„Pentru 2014, estimăm o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 30%, Retsina contribuind cu 40% la atingerea cifrei de afaceri. Ne propunem ca într-un an de zile să ne situăm în topul restaurantelor cu meniu preponderent de peşte din Bucureşti. Conceptul Retsina este unul interactiv, organizând periodic săptămâni dedicate fiecărui tip de bucătărie mediteraneeană”, declară Georgios Malideros (foto), proprietarul Retsina şi Osho Steak.

Peste 60% din clienţii Retsina şi Osho Steak provin din zona corporate şi au vârsta de peste 35 de ani. Gradul mediu de ocupare al restaurantelor este estimat pentru acest an la aproximativ 100%, pentru prânz şi cină.

Chef Iosif Ştefănescu a realizat un meniu în care sunt îmbinate preparate specifice din toate ţările mediteraneene, feluri de mâncare sofisticate în care tradiţia întâlneşte bucătăria modernă precum Ouzo Sea food linguini, Black Cod, Coq with mushrooms ragout sau Speck and strawberry risotto.

Osho, unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucureşti (bonul de casă mediu este de circa 180 de lei), a fost deschis în 2010 de omul de afaceri Florin Rădulescu. În 2011, sub conceptul Steak House and More, a fost deschis Osho Fish. Radulescu a ieșit total din actionariațul Osho și se ocupă de dezvoltarea furnizorului de soluţii integrate de climatizare şi instalaţii AVI Compact.