Proiectul se va derula în perioada aprilie – iunie 2016 şi va fi susţinut de Vodafone România, ca parte din campania de comunicare „Ai puterea să dai viață orașului tău!”. Iniţiativa Discovery a fost lansată anul trecut odată cu premiera Racing Extinction, un documentar-manifest care își propune să inițieze o mișcare la nivel mondial. Sub îndemnul #ÎncepeCuCeva (#StartWith1Thing), campania lansează o serie de provocări individuale prin care oricine poate contribui la conservarea biodiversității planetei.

„Ne-am alăturat campaniei Discovery, având convingerea că schimbarea stă în lucrurile simple și e în puterea fiecăruia dintre noi să facem ceva. Știm din experiența cotidiană că adoptarea unei maniere prudente de a conduce autoturismul înseamnă un consum mai mic de combustibil și, prin urmare, mai puține noxe emise în atmosferă. Suntem încrezători că prin partajarea autoturismului cu persoane cunoscute, pentru început într-una din zilele săptămânii, respectiv prin respectarea regulilor de circulație, timpul necesar deplasării va fi mai mic, iar confortul fiecăruia dintre noi va crește’’, a spus comisar-șef de poliție Florentin Brăcea, directorul Direcției Rutiere din Poliția Română.

 „Campania va fi promovată on-air, printr-o serie de elemente de comunicare non-standard (smart ideas, program vignette, commercial vignettes, break keepers etc.) difuzate pe Discovery Channel, TLC, Animal Planet și Eurosport, prin intermediul canalelor de social media ale Discovery, Poliției Romane şi Vodafone, precum și cu ajutorul agenţilor de poliţie care vor informa participanţii la trafic. De asemenea, cu această ocazie, Discovery România va găzdui o serie de activități pe pagina de Facebook, încurajându-i pe cei care în zilele de marți împart maşina cu alți prieteni să posteze o imagine a întregului grup folosind hashtag-urile #ÎncepeCuCeva și #ÎmparteMașinaMarțea.