Alături de noul sediu central Lidl din București și de centrul logistic recent deschis la Lugoj, procesul de execuție a noului magazin se aliniază trendului de dezvoltare imobiliară durabilă.

”În 2016, an în care am aniversat cinci ani de activitate în România, am atins pragul de 200 de magazine, iar în anul financiar 2015 am depăşit un miliard de euro cifră de afaceri. Anul financiar pentru noi se încheie în februarie, însă rezultatele înregistrate în 2016 ne încurajează să credem că vom menţine acest trend pozitiv în preferinţele consumatorilor din România şi în 2017. 2016 a fost anul în care ne-am dezvoltat o nouă linie de business, prin lansarea Lidl Tour, magazinul nostru online cu vacanţe”, declara Frank Wagner, preşedintele Consiliului de Conducere Lidl România, la începutul acestui an.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.