PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Retail

Lemet a înregistrat, anul trecut, prin propria rețea de magazine, afaceri de 231 mil. lei

Autor: Ilinca Pop | marţi, 19 august 2014 | 0 Comentarii

Producătorul de mobilă Lemet a înregistrat, anul trecut, prin propria rețea de magazine Lem’s, afaceri de 231 milioane de lei, în creştere cu 10 procente față de 2012, într-o piață evaluată la aproximativ 3,34 mld. lei.

Peste 20 de procente din vânzările rețelei Lem's au fost generate de produse de tapițerie, cum ar fi canapele, paturi sau scaune. Practic, anul trecut în rețeaua de magazine au fost vândute peste 5.000 de paturi tapițate și peste 17.000 de canapele.

”Ponderea semnificativă pe care o au vânzările produselor de tapițerie se datorează, pe lângă dezvoltarea acestui sector în cadrul companiei, faptului că o canapea trebuie înlocuită mai des decât alte categorii de obiecte de mobilier. O canapea este folosită mai intens, prin urmare gradul de uzură este mai ridicat”, declară Alexandru Rizea, proprietar Lemet.

Compania a început dezvoltarea sectorului de produse tapițate în 2010. Până în prezent, investiția totală în această zonă de produse s-a ridicat la aproximativ 1 milion de euro.

În acest an vor urma noi investiții în echipamente și materiale, cu scopul de a mări numărul de produse și a diversifica gamele de canapele, paturi, colțare și scaune. Aproximativ 10 procente din produsele tapițate, cât și mobila corp sunt achiziționate de către clienții Lem's prin carduri de cumpărături în 6 sau 10 rate fără dobândă.

 


SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.