eMAG are în stoc un milion de produse pentru această ediție de Black Friday, însă compania estimează ca va vinde 650.000 de produse în valoare de 205 milioane lei aproximativ 46 de milioane de euro. Anul trecut, eMAG a vândut 500.000 de produse și a încasat peste 37 milioane de euro.

Conform unui studiu Daedalus Millward Brown, anul acesta, peste 11 milioane de români au auzit de Black Friday, iar 6,7 milioane dintre aceștia vor să cumpere ceva, cu un milion în plus față de anul trecut.

Compania a început pregătirile de Black Friday cu nouă luni înainte. Pentru ziua de Black Friday au fost investiți 4 milioane de euro în servere și dezvoltare software.

Printre produsele care vor fi la reducere se numără: 17.000 de televizoare, 60.000 de smartphone-uri, 15.000 de laptopuri, 10.000 de frigidere, 20.000 de jucării, 8.000 de anvelope, 35 de mașini etc.eMAG oferă reduceri în valoare totală de peste 100 de milioane de lei

Peste 50% din produsele de pe site vor fi la reducere, iar livrările se vor face în perioada 21-29 noiembrie. eMAG lucreză cu Fan Courier, Cargus și DPD.

“Ne dorim să livrăm cum trebuie. Ne-am pregătit mult mai bine și vrem ca cei care cumpără se se bucure de o experiență plăcută”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

eMAG va organiza Black Friday pe 27 noiembrie în Bulgaria și Ungaria. Pentru Bulgaria, anul acesta, Iulian Stanciu estimează o cifră de afaceri de 45 milioane de euro, iar pentru Ungaria de 44 milioane de euro.