Directorul general al CNAIR, Narcis Neaga a cerut remediarea defecțiunii de la km 22 al Autostrăzii Soarelui în cel mai scurt timp. Muncitorii CNAIR au detensionat plăcile de beton afectate și le-au îndepărtat, după care a refăcut planeitatea și au asfaltat suprafața deteriorată.

“Precizăm că restricția de circulație pe banda 2 la km 22 și cea de viteză de 80 km/h pe sectorul cuprins intre km 12+000 – km 36+000, pe sensul de mers București – Constanța, se mențin în zona care a fost afectată până când covorul asfaltic cald, proaspăt așternut, se va întări. Menționăm că între orele 00:00 și 04:00 reprezentanții CNAIR și ai Poliției Autostrăzi vor efectua o revizie la fața locului în vedere ridicării restricțiilor de circulație impuse pentru remedierea degradării carosabilului produsă astăzi”, conform CNAIR.
După defecțiunea apărută pe autostrada Soarelui, Narcis Neaga a dispus înființarea de urgență a unei celule de criză care să monitorizeze permanent situația de pe A2. Decizia a fost luată după ce astăzi a avut loc un nou episod care a dus la ridicarea a două placi de beton pe Autostrada Soarelui la km 22+450, calea 1. Celula de criză va fi coordonată de directorul general adjunct Cristian Andrei și de directorul Direcției de Mentenanță Drumuri Naționale și Autostrăzi, Florin Dascălu. Totodată, conducerea CNAIR a fost dispus începerea unei cercetări disciplinare împotriva șefului de CIC (Centrul de Întreținere și Coordonare) Fundulea, Cristian Ploaie pentru neîndeplinirea atribuțiilor de serviciu și neaplicarea măsurilor cerute de directorul general, Narcis Neaga, în urmă cu două săptămâni, când a avut loc un eveniment similar, pe banda de urgență, la km 17.

Mai mult, i s-a pus în vedere directorului DRDP București, Augustin Dinu, că se va lua măsura destituirii sale din funcție dacă nu ia toate măsurile necesare pentru monitorizarea și intervenția rapidă, pe toată perioada sezonului estival, pe sectorul de autostradă București – Fundulea. Directorul general al  CNAIR a cerut ca pe acest sector de drum să fie mobilizate echipe și utilaje, 24 de ore din 24, care să monitorizeze situația și să intervină prompt pe toată perioada sezonului estival, în cazul în care mai apar probleme.