"Am rugat o companie de consultanţă financiară care lucrează cu câteva sute de şoferi parteneri să facă un studiu. Au făcut studiul pe 100 parteneri Uber care conduc ocazional 4 ore pe zi, ca regim part-time. Ei plătesc pe an în taxe şi impozite peste 300.000 lei. Pe lună înseamnă un impozit pe lună similar cu impozitul pe care l-ar plăti un angajator statului dacă ar angaja pe cineva cu salariul minim pe economie", a spus Corolea. 

Ea a precizat, de asemena, că Uber plăteşte taxe în România şi ca firmă înregistrată. 

"Uber are o subsidiară înregistrată în România şi plăteşte taxe aici. Mai este entitatea din Olanda care deţine aplicaţia şi, ca orice companie de tehnologie, conform spaţiului digital unic, dacă sunt înregistrat în România şi ofer un serviciu de tehnologie în toate ţările Uniunii Europene eu voi plăti taxe pentru serviciul de tehnologie în statul respectiv. Astea sunt normele Uniunii Europene. Uber are aici o entitate locală şi activităţile ţin de dezvoltarea serviciului, că oferă serviciu de suport pentru şoferii parteneri, pentru utilizatori. Plătim taxe în România atât ca Uber, cât şi şoferii parteneri", a mai arătat oficialul Uber.

Potrivit acesteia, sub 5% din şoferi au fost dezactivaţi complet în urma feedback-ului clienţilor. 

AGERPRES