Majoritatea localurilor participante au raportat, pentru perioada respectivă, creșteri de cel puțin 20%, atât pentru încasări, cât și pentru numărul de clienți, în comparație cu săptămânile precedente.

„Prin Săptămâna Restaurantelor, dorim să oferim unui public mai mare acces la localuri de top. Iar evenimentul este mai mult decât atât: pur și simplu, vrem să creăm în România – deocamdată în București -, un eveniment care să însemne celebrarea ieșitului în oraș, celebrarea industriei culinare românești“, spunea Cristi Roman, manager de proiect Săptămâna Restaurantelor.

Acesta locuiește de șase ani în Dublin, unde, în perioada Săptămânii Restaurantelor, localurile din program sunt rezervate 100% tot timpul, ceea ce nu se întâmplă în restul anului. Practic, uneori încasările pot crește cu 50% în această săptămână, în comparație cu una obișnuită. Iar exemplele pot continua, cu orașe precum Londra sau New York, unde se practică de peste zece ani.

Potrivit datelor Asociaţiei România Culinară, următoarea ediție a Săptămânii Restaurantelor va avea loc în toamnă, cel mai probabil la final de septembrie sau început de octombrie