De asemenea, începând de joi, vor fi suspendate zborurile înspre/dinspre Franţa şi Germania, pentru cel puţin două săptămâni, potrivit agerpres.ro

Ce a transmis operatorul național aerian

“În contextul epidemiologic actual, şi ca urmare a noilor restricţii impuse pentru limitarea răspândirii COVID-19, compania TAROM se aliniază la reglementările autorităţilor, respectiv la punctul 8 al Ordonanţei Militare nr. 3/24.03.2020. Astfel, începând cu 25.03 la nivelul companiei s-au decis următoarele: suspendarea operării curselor interne, începând cu data de 25.03.2020, ora 12:00 (ora aterizării) pentru următoarele 14 zile; suspendarea operării curselor către/dinspre Franţa şi Germania, începând cu data de 26.03.2020, ora 00:00, pentru cel puţin 14 zile. Vom continua să operăm zboruri de pasageri către şi dinspre destinaţii considerate ca fiind cu risc redus, cu respectarea reglementărilor in vigoare şi sub rezerva posibilităţii suspendării şi acestora dacă situaţia o va impune”, se menţionează într-un comunicat al operatorului naţional aerian.

Potrivit sursei citate, singurele zboruri care se vor mai opera sunt cele de tip cargo şi cele umanitare, de asemenea cu respectarea regulilor în vigoare, acestea din urmă având prin definiţie un regim special.

Sănătatea pasagerilor este prioritară

“Prioritatea noastră a fost şi rămâne sănătatea pasagerilor şi a echipajelor de zbor. Iar atunci când vorbim despre sănătate publică, despre binele comun al societăţii, toate celelalte interese rămân pe locul doi. Prin toate măsurile luate, TAROM face front comun cu autorităţile în combaterea şi eradicarea epidemiei COVID 19. Este un efort pe care ni-l asumăm din punct de vedere economic pentru a reuşi să revenim împreună la normalitate, într-un timp cât mai scurt. Este un moment în care suntem obligaţi cu toţii să stăm acasă pentru a ne putea continua călătoriile împreună, cât mai curând”, a declarat directorul general al TAROM, George Barbu.

Compania aeriană dă asigurări că toţi pasagerii afectaţi de suspendarea acestor curse pot opta pentru reprogramarea la date ulterioare a călătoriilor fără penalizare sau pentru rambursarea integrală a biletelor/tronsoanelor neutilizate.

“TAROM îşi cere scuze pentru răspunsul cu întârziere la solicitările clienţilor şi semnalează că, având in vedere numărul foarte mare de solicitări din această perioadă, deşi personalul suport a fost suplimentat, va dura o perioadă până când se va da curs tuturor solicitărilor”, mai notează operatorul, pe pagina sa de Facebook.