Americanii de la Yahoo! vor cheltui 100 de milioane de dolari, în viitoarele 15 luni, în cea mai mare campanie de marketing a companiei şi prima globală din istoria de 14 ani a companiei.

Noul slogan al companiei va fi, „It’s You”, cu semnul exclamării între „Y” şi ou – Y!ou. Yahoo! vrea să arate schimbările aduse în produsele sale precum, pagina de start, e-mailul,  serviciul de căutare, care au devenit mai uşor de personalizat.

0-38052-838879_itsyou_final_rgb.jpg

Yahoo! este în primele trei cele mai populare website-uri în rândul internauţilor români, cu 6,7 milioane de vizitatori unici lunar, potrivit Google Adplanner. Datele Alexa.com indică faptul că doar Google depăşeşte Yahoo! ca trafic din România. La nivel global, Yahoo! are peste 580 de miloane de utilizatori, lunar.

„Astăzi, webul şi lumea ta sunt inseparabile. Milioane de oameni folosesc serviciile Yahoo! pentru a afla informaţiile de care au nevoie, pentru a se conecta cu prietenii şi familia  şi pentru a se distra. Vom crea experienţe online pe care oamenii să le găsească importante, relevante şi distractive” a  declarat Carol Bartz, CEO, Yahoo!.

0-38051-new_yahoo_brand_ad_2pdf_webready.jpg

„Noua strategie Yahoo! este orientată către îmbunătăţirea experienţei web pentru oamenii din întreaga lume. Viziunea noastră este să fim în centrul vieţii online a oamenilor, să fim în locul unde lumea lor întâlneşte lumea întreagă” a declarat Elisa Steele, vicepreşedinte şi CMO Yahoo!.

Campania de marketing, care va include spoturi TV, panouri publicitare, print şi online, are mai multe mesaje printre care „The Internet is under new management, yours” şi  „The Internet has a new personality, yours”.

0-38053-ne.jpg

Lansarea campaniei va avea loc pe 28 septembrie, în Statele Unite, iar pe 5 octombrie în Marea Britanie şi India. Aceasta se va răspândi la nivel global, până  în anul 2010.

Yahoo! a avut o tentativă de a-şi dezvolta afacerea la nivel local în 2007, angajându-şi un reprezentant în România. Restructurarea companiei, din cauza rezultatelor sub aşteptări a suspendat planurile de dezvoltare a variantei locale a Yahoo!. Compania americană lucrează totuşi cu o agenţie locală, MediaCafe, pentru valorificarea spaţiilor publicitare de pe Yahoo!.

SURSA: Yahoo!