Prin intermediul High Tech Alliance, Xerox România va oferi atât integratorilor cât şi producătorilor din industria IT&C expertiză şi soluţii Xerox complexe de management al documentelor, pentru ca aceştia să le includă, la rândul lor, în oferta proprie către clienţi.
Asesoft International, parte a grupului Asesoft, unul dintre liderii în domeniul solutiilor şi serviciilor IT, este primul partener Xerox care s-a încris în acest program.
„Misiunea noastră este de a oferi clienţilor noştri solutii şi servicii care respectă cele mai stricte standarde de calitate, iar parteneriatul strategic pe care l-am încheiat cu Xerox România reprezintă un pas înainte în atingerea obiectivelor noastre de business”, afirmă Cristian Anastasescu, Director General Asesoft International.
Totodată, Xerox îşi propune să identifice noi parteneri şi integratori, în vederea promovării portofoliului său de servicii, soluţii şi echipamente. Partenerii vor beneficia de sprijinul filialei locale Xerox, în caz că doresc să colaboreze cu echipele Xerox din alte ţări, pentru a dezvolta şi implementa proiecte în străinătate.
„Prin programul Xerox High Tech Alliance, ne dorim să fim cât mai aproape de clienţii finali şi să le oferim nu doar un set de produse, ci soluţii complexe de management al documentelor şi proceselor de business prin intermediul integratorilor,” afirmă Gabriel Pantelimon, Country General Manager Xerox România şi Republica Moldova. „Vom organiza o serie de training-uri pentru echipele tehnice şi cele de vânzări ale integratorilor privind produsele şi soluţiile Xerox, pentru ca aceştia să ofere clienţilor finali soluţii personalizate, în funcţie de fiecare afacere în parte. Este un program în care fiecare parte implicată are de câştigat: în primul rând, clienţii finali care îşi vor optimiza fluxurile de lucru cu documentele, apoi integratorii care vor avea acces la expertiza Xerox şi îşi vor îmbogăţi şi flexibiliza oferta de servicii şi, nu în ultimul rând, Xerox”.
În cadrul acestui program, clienţii finali vor beneficia de un audit gratuit, efectuat de specialiştii companiei cu ajutorul Office Document Assessment (ODA), o analiză consultativă în detaliu, folosind metodologiile şi tehnologiile de vârf Lean Six Sigma. Apoi, pe baza datelor obţinute, se va construi o soluţie specifică. Aceasta poate să aducă reduceri de costuri de peste 30%. 
Integratorii vor avea parte de o serie de beneficii, în funcţie de activitate şi de nivelul parteneriatului. De asemenea, clienţii finali vor avea posibilitatea de a-şi face cunoscute profilul companiei şi soluţiile oferite pentru zeci de mii de potenţiali clienţi, prin publicarea acestora pe portalul Xerox. În plus, vor putea fi la curent cu ultimele ştiri privind oportunităţile de business şi training-urile organizate de Xerox, prin intermediul newsletterelor pentru parteneri.