Din 1995 şi până în prezent, Frigoglass a investit circa 65 de milioane de euro şi a reuşit să dezvolte patru linii de producţie, ce se întind pe o suprafaţă de 24.000 de metri pătraţi. Doar anul trecut, investiţiile au ajuns la aproximativ 9 milioane de euro, cea mai mare parte din această sumă fiind direcţionată către cea de-a patra linie de producţie. În ceea ce priveşte cifra de afaceri a companiei a ajuns la 90 de milioane de euro. Reprezentanţii companiei se aşteaptă la o creştere de 10% a afacerilor în acest an.

În acelaşi timp, fabrica din Timişoara a ajuns un centru global de producţie pentru greci. Din 2015, fabrica Frigoglass din Turcia a fost închisă, astfel toate operaţiunile au fost transferate în România. „ De la o fabrică mică în anul 1995, de-a lungul a 20 de ani, fabrica din Timișoara a devenit un centru global de producție care asigură nevoile de producție ale multor piețe europene”, a mai spus Radu Cotuna, director al fabricii Frigoglass România.

Cel mai important client al firmei Frigoglass este Coca-Cola. Pentru acest client, grecii au dezvoltat nişte vitrine care au un consum energetic mai redus decât cele obişnuite.