Ultimele schimbări aduse de Facebook reţelei, precum Timeline şi noul News Feed, nu sunt pe placul tuturor utilizatorilor. Majoritatea membrilor reţelei au avut reacţii negative, în timp ce specialiștii s-au arătat mai deschiși la noile modificări.
Pete Cashmore, CEO  Mashable, spune despre noul Facebook: “la început veţi urî noul Facebook, dar apoi veţi realiza, ca şi mine, că reţeaua s-a transformat în ceva remarcabil. Şi, aşa cum s-a întâmplat şi cu alte tehnologii noi: computerul, smartphone-ul, iPad-ul, vă veţi întreba de ce viaţa nu a fost întotdeauna aşa”.
În ceea ce îi priveşte utilizatorii de Facebook care au spus că vor renunţa la contul lor, este evident că nu o vor face atâta vreme cât prietenii lor vor fi în continuare logaţi la reţea. Atunci când aceştia le vor trimite link-uri sau vor posta fotografii noi, ei se vor gândi de două opri înainte să şteargă contul. Facebook, spre deosebire de alte reţele precum LiveJournal, Friendster sau MySpace, nu se adresează unei singure categorii de public, acesta fiind popular atât în rândul tinerilor, cât şi a celor mai în vârstă.
Facebook are 750 de milioane de membri în întreaga lume, dintre care 3,7 milioane în ţara noastră.
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/mCUCZCBso_w" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>