“Am început să lucrăm la acest produs urmărind procesul decizional al clienților noștri. Am observat că în decizia achiziționării unei vacanțe clienții noștri își doreau o privire de ansamblu asupra opțiunilor existente, de la escapade scurte, de 3-4 zile, în marile orașe ale Europei la vacanțe mai lungi, de 7-14 zile, pe litoral. Am realizat că lipsește de pe piață un instrument care să ofere această privire de ansamblu, un loc unde să poți să-ți planifici atât city break-uri de weekend, cât și vacanța de vară. Și astfel am început să construim această platformă", a declarat Daniel Truică, Managing Partner și fondator Vola.ro.

Platforma dă posibilitatea de alegere între un city-break de 3 nopți și vacanțe de 7 până la 14 nopți. Majoritatea pachetelor propuse oferă transport cu avionul, cazare cu diferite regimuri de masă (de la mic dejun la all inclusive) și asigurare de călătorie.

“ Ne așteptăm ca în 3 ani volumul de vânzări a pachetelor turistice să reprezinte cel puțin 25% din volumul de vânzări Vola.ro, de la aproximativ 10% în prezent, iar în cifre absolute să ajungă în jurul a 40-50 mln. RON pe an”, a mai spus declarat Truică.