UPC România, compania de comunicaţii prin cablu, măreşte vitezele de download şi upload pentru clienţii noi care se abonează la serviciile de acces la Internet începând cu 11 mai. În acest moment, UPC oferă noilor abonaţi cea mai mare viteză de download de pe piaţă prin pachetul Large, de 24 Mbps.

În cadrul noii oferte de Internet, UPC a dublat viteza de download, precum şi viteza de upload pentru pachetul Small, până la 2 Mbps şi respectiv 512 Mbps, în timp ce pentru pachetul Medium vitezele au crescut la 12 Mbps pe download şi 2 Mbps pe upload. Pentru pachetul Large, viteza de upload a crescut la 4 Mbps, dublu faţă de oferta anterioară.

Tarifele corespunzătoare noii oferte sunt de 22 RON pentru pachetul Small, 32 RON pentru Medium şi 52 pentru Large (preţurile nu includ TVA).

„Viziunea UPC este de a face astfel încât toată lumea să beneficieze de serviciile tehnologiei digitale. Am devenit lideri de piaţă datorită noilor viteze de Internet, fiind de altfel şi singura companie de comunicaţii din România care oferă viteze de download de 24 Mbps. UPC continuă să ofere clienţilor cea mai bună viteză de transfer pentru accesul la Internet, la cel mai avantajos preţ de pe piaţă”, declara Lucian Lupaşcu, Senior Marketing Manager UPC România.

Upgrade-ul de viteză se adresează deocamdată numai clienţilor noi, UPC planificând să mărească vitezele pentru clienţii vechi în toamna acestui an.

Clientii care beneficiază de noile viteze de transfer au de asemenea la dispoziţie o ofertă de preţ extrem de avantajoasă, prin prelungirea promoţiei „Internet la juma’ de pret pentru juma’ de an”. În acest fel, UPC permite unui client o economie lunară substanţială la achiziţionarea unuia dintre cele trei pachete de Internet.

Oferta de Internet pentru clienţii noi este valabilă atât în cazul achiziţionării serviciului de Internet de sine stătător, cât şi în cazul pachetelor 2Play.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, aproximativ 1.300.000 de clienţi din circa 200 oraşe. De când a intrat pe piaţa românească, în 1992, UPC a investit peste 700 de milioane EUR, devenind astfel cel mai mare investitor american din ţară. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 15.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România  este afiliată la Liberty Global, Inc.