În competiția electrocasnice independente/incorporabile, în 2011 raportul a ajuns la 50%-50% față de 80%-20% cu un an în urmă, potrivit Flanco.

În categoria PC-urilor, raportul de vânzări laptop – desktop este de 6/1, în creștere în ultimele luni de zile.  

În ceea ce privește evoluția vânzărilor în segementul camerelor foto compacte și D SLR, vânzarea de camere foto compacte reprezintă aproximativ 85% din vânzarea totală de camere, în prima parte a anului, conform rapoartelor GfK. În lanțul de magazine Flanco, ponderea acestora este de 88-90%.

Combinele frigorifice cele mai cautate sunt cele cu prețul cuprins între 1.199 lei – 1.499 lei, pe când cele mai cumpărate mașini de spălat au prețul cuprins între 899 lei și 1.199 lei, potrivit reprezentanților Flanco. În categoria laptop-urilor, prețul mediu al celor mai achiziționate produse se situează în jurul valorii de 1.899 lei.

Valoarea medie a bonului de casă în rețelele Flanco în prezent este de circa 400 lei. Astfel, comparativ cu perioada ianuarie-aprilie se înregistrează o creștere cu aproximativ 5% a acestei valori.

Pentru 2011, Flanco estimează că piața de retail de electronice, electrocasnice și IT va atinge valoarea de 1-1,1 miliarde euro, în creştere cu 7-10% față de nivelul de aproximativ un miliard euro înregistrat în 2010.