Pentru Verbatim, 2010 și primul trimestru din 2011 au adus rezultate pozitive atât pe piața optică cât și pe cea a mediilor flash USB. Privind numărul mare de unități optice instalate, vânzările rămân la un nivel înalt în ciuda unei piețe în scădere.

Vânzările totale de DVD-R au scăzut de la 1,3 miliarde în 2009 la 1,07 miliarde în 2010. În ciuda acestui fapt, Verbatim a putut să își mărească amprenta pe piață cu 1,6 procente ajungând la 44,6 procente. În consecință, mai mult de 4 din zece DVD-uri de pe piața din Europa sunt de la Verbatim.

În primul trimestru din 2011, cota de piață a Verbatim a crescut semnificativ cu 6 procente la 50,4% iar compania dorește să mențină această cifră pe parcursul lui 2011.  Rezultate la fel de bune au fost atinse și pe piața de CD-R, Verbatim reușind să vândă dublu față de competitorul direct. În total 922 de milioane de CD-R-uri au fost vândute pe piața europeană în 2010 cu o trăime din acest volum fiind vândută de Verbatim. În trimestru unu din 2011, cota de piață Verbatim a crescut cu încă patru procente.

Unitățile USB sunt motoarele de creștere

Dezvoltarea cu success a sectorului unităților USB a contribuit de asemenea la creșterea Verbatim de anul trecut. Conform Santa Clara Consulting Group (SCCG), peste 65,4 milioane de unități USB au fost vândute în Europa, reprezentând 13,3 procente creștere de la un an la altul. 
Verbatim și-a mărit cota de piață de la 5,4 procente la 9,3 procente în 2010, ajungând pe locul cinci, și o creștere și mai bună în Q1 2011, de 5% poziționându-se cu o cotă de 14% pe locul trei drept cea mai vândută marcă. Având o gamă largă de unități USB criptate hardware ce întrunesc cele mai noi cerințe de securitate ale companiilor, și concentrându-se pe unitățile ce au la bază tehnologia solid state (SSD), compania va continua să își consolideze poziția pe piața flash în 2011 și nu numai.