Veniturile înregistrate de Orange România în trimestrul al treilea al 2013 au fost de 241 milioane de euro, înregistrând o creştere de 3,2% faţă de trimestrul al treilea din 2012, în bază comparabilă. De la începutul acestui an, veniturile companiei au totalizat 690 de milioane de euro, în creştere cu 0,7% faţă de perioada similară a anului trecut.

La 30 septembrie 2013, Orange România avea 10.383.481 de clienţi, cu 183.000 mai mulţi clienţi decât în urmă cu trei luni.

Accesul facil la internet de pe orice abonament sau cartela PrePay, dezvoltarea continuă a reţelei existente, precum şi extinderea acoperirii 4G au condus, în trimestrul al treilea din 2013, la o creştere a traficului de internet pe mobil cu 85% faţă de perioada similară a anului trecut. Această evoluţie este susţinută de vânzările de smartphone-uri, cu 101% mai mari în trimestrul al treilea al acestui an faţă de trimestrul al treilea din 2012.

Numărul tabletelor vândute a crescut de 7 ori

Numărul tabletelor vândute în trimestrul al treilea al anului 2013 a crescut de 7 ori faţă de perioada similară din 2012. Un rol determinant în această creştere îl au noile servicii şi aplicaţii Orange, care le asigură clienţilor navigarea pe internet în deplină siguranţă, posibilitatea de stocare şi protecţie a informaţiilor, precum şi servicii de divertisment, ce pot fi accesate oriunde, de pe orice tip de ecran.
 
„Suntem mulţumiţi de performanţa înregistrată de companie în primele nouă luni ale anului, în linie cu dorinţa noastră de a le oferi utilizatorilor Orange cea mai bună experienţă digitală. Astfel, în prezent clienţii noştri beneficiază de trafic de date inclus în toate abonamentele şi opţiunile PrePay, de servicii de televiziune de înaltă calitate, pe mai multe tipuri de ecrane, precum şi de servicii de date mobile sigure, pe care vom continua să le dezvoltăm, prin consolidarea reţelei naţionale 3G+ şi extinderea serrviciilor de ultimă generaţie 4G,” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.