Pro forma EBITDA (câştigurile operaţionale înaintea dobânzilor, taxelor, deprecierii şi amortizărilor, excluzând costurile de restructurare) s-a situat la 15,2 milioane de euro, cu 41,8% sub profitul operaţional afişat în intervalul similar al anului trecut.

În acelaşi timp, datorită ofertelor convergente MagentaONE, Telekom Romania Communications a înregistrat 310.314 de clienţi, cu 126% mai mulţi faţă de T2 2015. În context, veniturile din serviciile mobile au crescut cu 78%, în intervalul de referinţă.

Pe segmentul serviciilor TV, baza de clienţi a ajuns la 1,461 milioane, mai mare cu 2,8% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015. În ceea ce priveşte FTTx (fibra optică), raza de acoperire a crescut la aproximativ 1,7 milioane de gospodării, de la 1,4 milioane. 

Numărul abonaţilor serviciilor de Internet broadband (atât fix, cât şi mobil) a scăzut cu 1,2%, la 1,194 milioane, iar veniturile din Internet fix s-au diminuat cu 4% în aceeaşi perioadă. Totodată, numărul utilizatorilor de voce (fixă şi mobilă) a crescut cu 1%, la 2,183 milioane, în timp ce numărul liniilor fixe continuă tendinţa descrescătoare, cu o reducere de 6,9%, în T2 2016, şi un declin de 16% al veniturilor corespunzătoare în aceeaşi perioadă. 

Veniturile Telekom Romania Communications, pe segmentul wholesale, au crescut cu 2,1 milioane euro, în primele şase luni ale lui 2016 faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, iar numărul de abonamente raportat pentru serviciile fixe şi cele mobile a crescut cu 1%, ajungând la 4,838 milioane.

În ceea ce priveşte Telekom Romania Mobile Communications, raportarea financiară arată că pe acest segment s-au înregistrat venituri totale de 110,1 milioane euro, în T2 2016, în creştere cu 4,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce veniturile din servicii au scăzut cu 2,6%, la 76 milioane de euro.

Baza totală de clienţi Telekom Romania Mobile Communications a scăzut, în aceeaşi perioadă, cu 4,6%, la 5,6 milioane, dintre care 29% reprezintă clienţii serviciilor pe bază de abonament (postpaid). 

Datele oficiale relevă faptul că segmentul business postpaid a crescut cu 5% în trimestrul secund din 2016, comparativ cu intervalul similar din 2015, iar EBITDA s-a diminuat cu 5%.