Potrivit unui comunicat de presă, în primele şase luni ale anului, veniturile din vânzări au crescut cu 25,7 la sută, ajungând la 5,4 miliarde de euro, iar profitul operaţional a sporit cu 81,5 la sută, până la 412 milioane euro.

"În prima jumătate a anului, Skoda a înregistrat creşteri susţinute în toate domeniile. Vom continua să urmăm consecvent strategia de creştere lansată anul trecut, atât pe parcursul celei de-a doua jumătăţi a acestui an, cât şi în anii ce vor urma, cu scopul clar de a spori vânzările la nivel mondial până la cel puţin 1,5 milioane unităţi anual în 2018′, a declarat Winfried Vahland, preşedintele Consiliului de administraţie Skoda. ‘Pentru a putea atinge acest obiectiv, compania doreşte să-şi extindă într-un ritm alert poziţia şi gama de modele pe pieţele internaţionale", a precizat Vahland.

Totodată, Skoda a reuşit să depăşească 500.000 de unităţi vândute în primele şapte luni ale anului (ianuarie-iulie 2011), numărul exact fiind de 523.200 de autovehicule, cu 68.500 de maşini livrate numai în luna iulie.

Pe categorii de modele, Octavia a consemnat vânzări de 29.400 unităţi (cu 22,7 la sută mai mult ca anul trecut), Fabia – 21.000 autovehicule (cu 18,8 la sută mai mult), Superb – 8.800 autovehicule (cu 15,1 la sută mai mult), Yeti – 5.300 autovehicule (cu 32,5 la sută mai mult), Roomster – 2.900 autovehicule (cu 19,2 la sută mai mult).
SURSA: Agerpres