În perioada ianuarie – iunie 2015, vânzările organice (excluzând achiziţiile, vânzările de active şi fluctuaţiile de curs valutar) au crescut cu 4,5%, în timp ce analiştii se aşteptau la un avans de 4,2%. Nestle şi-a menţinut obiectivul de a înregistra o expansiune a vânzărilor de 5% în acest an.

În SUA, creşterea vânzărilor a accelerat la 5,2% în primele şase luni din acest an, de la 3,7% în perioada similară din 2014.

Profitul net a scăzut cu 2,5%, la 4,52 miliarde de franci elveţieni, în timp ce analiştii estimau un câştig de 4,74 miliarde de franci elveţieni.

Nestle se află în mijlocul unui proces de revizuire a portofoliului pe plan global şi deja a vândut câteva branduri neperformante, cum ar fi producătorul de suplimente nutritive PowerBar şi afacerea Jenny Craig. În ianuarie, grupul elveţian a semnat un acord privind vânzarea companiei sale La Cocinera către Findus Spain.

În România, Nestle, cel mai mare producător mondial de produse alimentare, deţine fabrica de la Timişoara, deschisă în anul 1995.

SURSA: Agerpres