Potrivit comunicatului, venitul pe segmentul operaţional a crescut cu 74 la sută, respectiv până la valoarea de 382 milioane de dolari.
Volumul total al anvelopelor vândute a dus la încasări de 42,9 milioane de dolari, cu două procente mai mult decât în 2010, rezultat care vizează în special segmentul anvelopelor pentru turisme din America de Nord.

De asemenea, vânzările totale din cel de-al doilea trimestru din 2011 au fost influenţate de o creştere a vânzărilor cu 221 milioane de dolari pe segmentele de afaceri conexe producerii de anvelope, în special în America de Nord. De asemenea, la calculul vânzărilor totale au contribuit şi cele 348 de milioane de dolari obţinute din tranzacţiile favorabile la cursul de schimb valutar.

Nu în ultimul rând, vânzările din cel de-al doilea trimestru al subsidiarei ‘Europe, Middle East and Africa Tire’ au crescut cu 34 de procente, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 1,9 miliarde de dolari.