Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Vânzările directe, cheia unei afaceri de milioane de euro

Autor: | | 8 Comentarii | 4113 Vizualizari

La începutul anilor ‘90, Herbalife încerca „marea cu degetul“, într-o țară în care nimeni nu auzise de suplimente alimentare sau de vânzări directe. Două decenii mai târziu, România a devenit a treia piaţă din punct de vedere al ritmului de creştere în Europa pentru produsele companiei.

Românii au devenit din ce în ce mai interesaţi de produsele care îi ajută să adopte un stil de viaţă sănătos, dar şi de soluţii pentru a-şi creşte veniturile, iar acest lucru s-a reflectat în evoluţia Herbalife în România, una dintre cele mai mari companii din lume care comercializează produse de control al greutăţii, nutriţie şi îngrijire personală, prin vânzare directă.

De când a intrat pe piaţă în 2008, compania Herbalife a înregistrat creştere constantă an de an.

„Indiferent de ce s-a întâmplat în economie în ultimii ani, sectorul nostru şi-a menţint ritmul de creştere, un rezultat generat pe de o parte de creşterea numărului de distribuitori şi consultanţi, diversificarea gamei de produse, dar şi de creşterea numărului de clienţi“, spune country-managerul Herbalife România & Moldova, Romeo Căzănescu.

Mai mult, pe fondul crizei economice, popularitatea vânzărilor directe a crescut foarte mult, pentru că oamenii au căutat alternative pentru a-şi creşte veniturile.

Acest tip de business se sincronizează foarte bine cu tendinţele de pe piaţa muncii, spune Romeo Cazănescu, care estimează că vânzările directe au crescut cu 212% în ultimii zece ani în România, aici existând cel mai mare număr de persoane pentru care vânzările directe reprezintă sursa lor de venituri suplimentare, după cum arată studiul „O societate bazată pe venituri multiple“, realizat de Herbalife în 2012-2013 în rândul a 5.000 de europeni.

Cercetarea a fost realizată cu scopul de a înţelege atitudinile acestora faţă de lucrul în regim de „part-time” şi de oportunităţile legate de obţinerea veniturilor suplimentare.

Vânzările directe, pe val

Mai exact, vânzările directe au fost o sursă de suplimentare a veniturilor mai populară decât munca fizică, activităţile din domeniul comerţului sau din industria ospitalităţii, arată studiul realizat de Herbalife. Avantajul vânzărilor directe constă în faptul că reprezintă o metodă de a porni o afacere personală în care distribuitorul are libertatea de a-şi stabili singur programul de lucru, echipa sa şi ţintele realiste de câştig. „Cred că modelul nostru de business este într-un fel rezistent la situaţii de criză, în aceste perioade oamenii sunt mult mai interesaţi de noi modele de business şi apreciază orice nouă oportunitate de afacere. Flexibilitatea, investiţiile mici şi posibilitatea de a avea un program part-time sunt câteva dintre motivele pentru care sunt tot mai mulţi distribuitori independenţi Herbalife“, spune Romeo Căzănescu.Nu este de mirare astfel că în 2013, numărul de distribuitori al companiei a crescut cu 21%.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.