Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

HI-TECH

Numărul magazinelor online din România s-a dublat. Țara noastră a depășit Italia și Portugalia

Autor: | | 0 Comentarii | 384 Vizualizari

Comerţul online în România a crescut cu 30%, în 2018 faţă de anul anterior, până la valoarea 3,6 miliarde de euro, în timp ce numărul magazinelor active pe acest segment s-a dublat, ajungând la 14.000, arată datele Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), prezentate marţi.

În acest context, 8,28 milioane de români au făcut cel puţin o dată cumpărături online, România depăşind ţări precum Grecia, Portugalia, Italia, Croaţia şi Bulgaria la procentul de clienţi online din total populaţie, reiese şi din studiul Kantar Millward Brown, citat de ARMO. 

Totodată, datele INS arată că România are o populaţie de aproximativ 19,5 milioane de locuitori, dintre care 12,6 milioane se încadrează în categoria de vârstă 16 - 65 de ani, iar 11 milioane sunt utilizatori de internet. 

"E-commerce-ul a devenit generator de businessuri, extinderea în online fiind oportunitate de menţinere a afacerii în faţa marilor lanţuri comerciale. Numărul magazinelor online active din România s-a dublat de la 7.000 în 2017, la 14.000 în prezent. Se estimează că, în 2019, numărul acestora vă creşte cu aproximativ 7%, iar astfel vor fi 15.000 de magazine online active. Vânzările pentru categoriile fashion, home&deco, jucării, casă şi grădină, produse pentru copii, au un potenţial de creştere ridicat în următorii ani. Printre beneficiile e-commerce-ului pentru clienţi se remarcă: varietatea mare de mărci şi produse disponibile, raportul mai bun calitate-preţ, produsele fiind comparabile în mod transparent, acces rapid la cele mai noi produse sau ultimele apariţii pe piaţă, acces la recenziile altor cumpărători, posibilitatea mai multor variante de livrare, posibilitatea de retur gratuit şi varietatea metodelor de plată (card, rate online, ramburs, online banking)", se menţionează în raportul Asociaţiei Române a Magazinelor Online. 

Potrivit sursei citate, un sfert dintre români (25%) preferă să achite cumpărăturile cu cardul, în timp ce datele Kantar Millward Brown din 2018, cumpărăturile produselor de pe dispozitive mobile a ajuns la un procent de 57,3% cu tendinţă de creştere. 

Lansată în 2010, Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) reprezintă magazinele online din România şi susţine interesele membrilor săi. Asociaţia a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online şi un program de atestare a magazinelor online din România, în conformitate cu acest Cod. AGERPRES

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.