"Sunt bucuros să observ interesul extraordinar pe care-l acordă compania specialiştilor formaţi în România – aprecierea profesionalismului acestora este un semn cert că avem un potenţial lucrativ uriaş în domeniul serviciilor partajate. Performanţele noilor tehnologii vor redefini în mod clar nu numai felul în care ne raportăm la tehnologie, ci şi modul în care cetăţenii vor putea accesa serviciile publice în viitor. Faptul că avem un centru de cercetare şi dezvoltare al HP în România este îmbucurător şi suntem siguri că activitatea acestuia se va dezvolta în continuare. Performanţele noilor tehnologii vor redefini în mod clar nu numai felul în care ne raportăm la tehnologie, ci şi modul în care cetăţenii vor putea accesa serviciile publice în viitor. Faptul că avem un centru de cercetare şi dezvoltare al HP în România este îmbucurător şi suntem siguri că activitatea acestuia se va dezvolta în continuare", a afirmat Vreme.

La rândul său, Alexander Weigl, managing director HP GeBOC , a subliniat faptul că peste 3.000 de persoane lucrează în cadrul centrului de specialitate.

"Încă de la deschiderea Centrului Global de Servicii HP ne-am propus să devenim unul dintre cele mai importante şi eficiente organizaţii de acest tip din ţară şi un reper la nivel global pentru compania HP. Astăzi, cu peste 3.100 de persoane care lucrează în cadrul centrului şi planuri importante de recrutare în anul care vine, la care se adaugă recunoaşterea internaţională şi locală a excelenţei HP GeBOC, suntem mai dedicaţi ca niciodată dezvoltării HP în România", a menţionat Weigl.

Global eBusiness Operations Center, centrul de servicii al HP, cel mai mare producător mondial de PC-uri, derulează activităţi de relaţionare cu clientul sau cu partenerii, activităţi administrative şi logistice, de suport creditare şi colectare a debitelor, activităţi de suport a vânzărilor derulate în 25 de limbi străine.

HP are în România aproape 3.000 de angajaţi, majoritatea salariaţilor lucrând în cadrul GeBOC.