UPC România a înregistrat creşteri pe majoritatea segmentelor de busines în primul trimestru faţă de trimestrul patru al anului trecut, însă în comparaţie cu T1 din 2010, pierderile sunt destul de mari. UPC România a pierdut în total peste 100.000 de clienţi. 
UPC a intrat pe piaţa românească în anul 1992 şi de atunci a investit peste 700 de milioane de euro. În anul 2005, compania era liderul pieţei de cablu cu peste 900.000 de clienţi, însă a pierdut această poziţie în următorii ani în faţa celor de la RCS&RDS. Înfiinţată în 1994, compania RCS&RDS a reuşit sa depăşească UPC pe toate segmentele, TV, Internet, telefonie, printr-o politică extrem de agresivă de preţuri.
În prezent, RCS&RDS are de aproape trei ori mai mulţi clienţi pe TV decât UPC. În aceste condiţii este foarte posibil ca RCS&RDS să facă o oferta de preluare  a UPC.  Suma vehiculată este de 300 de milioane de euro. Această informaţie nu a fost comentată sau confirmată oficial până acum de niciuna dintre cele două companii.
UPC România aparţine de Liberty Global Inc, care la data de 30 iunie 2010 oferea servicii către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări. Cu venituri de 121 milioane de  euro în 2010, UPC România generează mai puţin de 2% din veniturile anuale ale Liberty Global.