Totodată, profitul companiei în trimestrul patru a fost de 740 milioane de dolari, o scădere cu 28% față de T4 2010, când UPS a înregistrat un profit de 1,02 miliarde de dolari.
 
Pe durata trimestrului, UPS a livrat 1,13 miliarde de colete, o creştere de 3,6% față de aceeași perioadă a anului trecut. În perioada de sărbători, volumul zilnic global a atins valori neașteptate, depășind 25 de milioane de colete în cinci zile diferite, inclusiv două zile în care s-a depășit cifra de 27 de milioane. UPS a livrat 480 de milioane de colete în sezonul de vârf al expedierilor, datorită contribuției comerțului electronic.
 
De asemenea, în primele nouă luni ale anului trecut, UPS România a înregistrat rezultate în creștere, volumul exportului în străinătate fiind mai mare cu 15% față de aceeași perioadă a lui 2010. În prezent, compania are 118 de angajați la nivel local și operează zilnic zboruri pe rutele Otopeni –  Köln (principalul său centru aerian european) și Timișoara – Köln.
„În ceea ce priveşte 2012, ne aşteptăm să înregistrăm o creştere economică variată la nivel global, cu creşteri modeste în SUA. Cu toate acestea, UPS estimează încă un an de câştiguri solide”, a declarat Kurt Kuehn, Directorul Financiar al UPS.
 Cu sediul central în Atlanta (SUA) UPS deservește peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume. Compania a intrat pe piața din România în 1990 prin intermediul contractorului de servicii autorizat Romtrans, iar din 2000 prin intermediul Trans Courier Service, o companie a Romtrans achiziționată de UPS în 2008.