Eforturile companiei în trimestrul al III-lea din 2015 s-au concentrat pe extinderea şi modernizarea reţelei actuale, serviciul de Internet Fiber Power 500 Mbps fiind acum disponibil la nivel naţional ĩn aria de acoperire UPC. Într-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproape 14%, reprezentand 300.000 de noi case, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014. La sfârşitul lunii septembrie 2015, serviciile digitale UPC sunt disponibile la aproximativ 2,5 milioane de gospodãrii din România.

UPC şi-a majorat baza totalã de abonamente (RGU), care este de 2.038.800, creşterea anualã a numãrului de RGU fiind de aproximativ 8%: UPC a adãugat aproape 150.000 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut. De asemenea compania şi-a mãrit baza de clienţi ĩn T3 2015 la 1.206.800, reprezentând o creştere de 3,6% faţă de T3 2014.

O contribuţie semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are segmentul de internet. UPC a câştigat peste 50.000 de noi abonamente Fiber Power ceea ce reprezintă o creştere anuală de peste 12%. 

Mobilitatea în interiorul şi ĩn afara casei este o prioritate pentru UPC pe zona de internet – peste 67% din clienţii de internet au Wi-Fi de la UPC. Ĩn 2014 am lansat UPC Wi-Free, asigurând astfel clienţilor de internet acces gratuit şi nelimitat la web ĩn afara casei, iar recent, am lansat UPC CONNECT BOX, clienţii beneficiind de cea mai bunã experienţã Wi-Fi ĩn toatã casa.

Televiziunea digitală prin cablu continuă să aducă noi clienţi la UPC, ĩn T3 2015, UPC a atras 11.800 noi abonamente, baza crescând pânã la 580.400. Pe acest segment, creşterea anualã este de 8% (peste 43.000 noi abonamente). La sfârşitul lunii septembrie 2015, peste 30% din baza totalã de televiziune digitalã se bucurã de TV HD.

Veniturile nete ale UPC România au crescut şi ele în T3, excluzând fluctuaţiile de curs valutar, care afectează negativ veniturile în USD: în lei, creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de aproape 10%: peste 159 milioane lei în T3 2015 faţă de 145 milioane lei ĩn T3 2014.

“Ne bucurăm că am avut o evoluţie pozitivă şi că am înregistrat creşteri pe toate segmentele. Investiţiile susţinute în extinderea şi modernizarea reţelei şi lansarea de noi servicii digitale superioare ne ajutã sã livram clienţilor UPC ceea ce ĩşi doresc, mixul ideal de conectivitate şi divertisment”, – declară Robert Redeleanu, CEO UPC România.