UPC România a încheiat anul 2011 cu rezultate bune. În trimestrul patru UPC a reuşit să îşi mărească numărul total de abonamente (revenue generating unit – RGU) cu 3,3%, adăugând, faţă de trimestrul anterior, peste 52.000 noi abonamente, ceea ce face ca baza totală de RGU să fie, la finele anului 2011, de 1.608.000.

Totodată, baza de clienţi a UPC România a crescut – în ultimele trei luni compania a câştigat 20.400 noi clienţi, în creştere cu 2% faţă de trimestrul anterior. Compania a încheiat anul cu un număr total de 1.142.600 clienţi (televiziune digitală, analogică şi prin satelit – DTH).

Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 23.000 de abonamente în ultimele trei luni din 2011, iar baza de abonamente de televiziune digitală a crescut cu 7% faţă de trimestrul anterior, ajungând la un total de 351.700.

UPC este compania cu cea mai mare grilă de canale HD transmise prin cablu – 13, şi singurul operator care poate oferi abonaţilor conţinut 3D prin intermediul canalului High TV. Compania va mări numărul de canale HD la 15 adăugând posturile Eurosport HD şi National Geographic Wild HD.

Televiziunea prin satelit a raportat cea mai mare creştere în trimestrul al IV-lea – 10,6% mai mult decât în trimestrul al III-lea, procent care se traduce printr-o adiţie de peste 27.000 de abonamente. Focus Sat, divizia DTH a UPC România, a încheiat anul 2011 cu un total de 282.700 de abonamente.

UPC are creşteri şi pe segmentul de servicii Internet, unde compania a câştigat în trimestrul al IV-lea aproape 15.000 abonamente, raportând o creştere de 5,6% faţă de trimestrul anterior. La sfârşitul anului, UPC România avea 281.300 de abonamente de internet. Acesta fiind segmentul de piaţă cu cel mai mare potenţial de creştere şi în 2012, compania intentionează să investească în reţeaua de date pentru a extinde zona de acoperire Fiber Power. La sfârşitul anului 2011, UPC oferea servicii Fiber Power 120Mbps în aproximativ 70% dintre localităţile în care compania operează.

Pe zona de servicii de voce, UPC România a înregistrat o creştere de 10% în trimestrul al IV-lea faţă de trimestrul anterior – baza de abonamente a crescut cu 16.800, ajungând la un total de 184.000. Aceste rezultate se datorează introducerii, în pachetele 3Play, a diferitelor abonamente de telefonie cu minute incluse şi telefon DECT gratuit.

„Suntem mulţumiţi de rezultatele din ultimul trimestru care au contribuit la performanţa bună din 2011. În anul care s-a încheiat ne-am consolidat poziţia pe piaţă şi am continuat  să ne adaptăm pachetele şi să lansăm noi produse – Fiber Power 120 Mbps, 3D – uitându-ne atent la nevoile şi cerinţele clienţilor noştri” a declarat Severina Pascu, CEO UPC România.