Compania Unilever s-a decis sa-si vanda divizia Bertolli, care se ocupa de ulei de masline si otet, catre spaniolii de la Grupo SOS, pentru 630 milioane euro. Vanzarea face parte dintr-un plan mai mare al Unilever de a iesi din domeniile care nu constituie baza companiei.
In contract va fi prevazut faptul ca Grupo SOS va achizitiona brandul Bertolli doar pentru uleiuri, in tip ce Unilever va putea sa fabrice in continuare sub aceasta marca produse precum margarina, sosuri si semipreparate congelate. Chiar daca nu au pus mana pe intregul brand, spaniolii vor prelua de la Unilever si branduri precum Maya, Dante si San Giorgio, alte marci mai mici de seminte si fabrica de la Inveruno, in Italia.
Vanzarile cumulate ale acestor maric au avut in anul trecut un total de 380 milioane euro. Potrivit lui Vindi Banga, presedintele diviziei de mancare, ingrijire si produse de uz casnic din cadrul Unilever, „compania este interesata sa conlucreze cu Grupo SOS pentru dezvoltarea in continuare a brandului Bertolli, care sa capete si mai multa valoare in viitor. Noi avem planuri mari cu acest brand – cu gama de produse care vor ramane la noi – ne propunem sa iesim in intampinarea clientilor ce apreciaza mancarurile mediteraneene”.