Designul lui eX Concept evocă imaginea unui crossover sportiv trecând ca un „glonţ” prin oraş. Cel puțin asta susține producătorul. Putem confirma eleganţa liniilor exterioare ce rafinează aspectul unui SUV compact, precum și aerul futurist și elegant mai greu de găsit la modelele anterioare Mitsubishi. Grila frontală este o interpretare avansată a identități vizuale Mitsubishi Motors, „Dynamic Shield”. Dincolo de exterior, sistemul electric de generaţie viitoare al eX Concept utilizează o baterie de înaltă capacitate și motoare electrice (faţă şi spate) compacte cu randament ridicat care îl fac mai uşor şi mai eficient. Datorită reducerii greutății vehiculului, acesta poate oferi o autonomie de 400 km. Instalarea bateriei sub şasiu a coborât centrul de greutate şi, împreună cu sistemele integrate de control al dinamicii vehiculului şi motorul Twin 4WD şi S-AWC, ajută la oferirea unui control sporit de manevrare şi oferă stabilitate vehiculului.

eX Concept are în dotare un parbriz AR (Augmented Reality)  şi un afișaj Inteligent care oferă diverse informaţii de călătorie.

Trenul de rulare cu motor Twin 4WD al eX Concept încorporează sistemul integrat de control al dinamicii vehiculului, Super All-Wheel Control (S-AWC) de la Mitsubishi Motors, care foloseşte frânarea pentru a controla roţile din faţă şi un mecanism de transfer (Active Yaw Control – control activ al giraţiei) care variază cuplul repartizat între roţile din spate.

Conform oficialilor Mitsubishi prezenți la Geneva, viitorul model de serie rezultat din eX Concept va apărea pe piață în 2017 și se va încadra ca dimensiuni între ASX și Outlander.

Corespondență de la Geneva.

Aflați totul despre modelele de serie, conceptele și studiile de design prezentate la Geneva Motor Show din Suplimentul Auto care va apărea pe 21 martie împreună cu revista Capital.