MOL România operează în present 234 de  stații de servicii și două depozite de carburanți, unul la Giurgiu și celălalt la Tileag. Lanțul de benzinării este pionier și în ceea ce privește implementarea programelor de loialitate. MOL MultiBonus a fost recompensat de două ori cu premiul întâi pentru calitate în cadrul programelor de loialitate din România.

Pe lângă piața de produse petroliere, MOL România este implicată în diferite programe sociale precum Premium Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor, Permis pentru Viitor sau Programul pentru Promovarea Talentelor. Compania s-a gândit și la clienții care au optat pentru mașinile cu motor electric și a intrat în proiectul NEXT-E, care vizează instalarea de stații de încărcare pentru autovehiculele electrice.

Unul dintre principalele proiecte implementate de MOL România a fost conceptul de Fresh Corner, în anul 2015. Acesta a fost realizat cu scopul de a fi componenta de retail a stațiilor, cu accentul pus pe gastronomie.

Oferta Fresh Corner este una foarte bine gândită, care poate satisface până și nevoile celui mai pretențios client. Iubitorii de cafea se pot delecta cu peste 20 de tipuri  diferite de cafea proaspăt măcinată, pe care și le pot pregăti la mașinile de autoservire sau le pot servi pregătite de barista.

Produsele gastro sunt și ele diversificate, pe ofertă găsindu-se atât sandwich-uri calde sau reci, cât și hotdogi, mic-dejun și produse proaspete de panificație.

Momentan, conceptul Fresh Corner este prezent în peste jumătate din cele 234 de stații de servicii MOL. Principiile pe care se bazează compania sunt simple și include calitatea, grija și transparența față de clienți și parteneri.

Descoperă poveștile celor 300 de companii de succes din România în Capital Top 300 Companii! ACUM, la punctele de difuzare a presei și online pe www.agoramag.ro