Pentru a combate efectele crizei economice asupra profitului sau, un patron al unui restaurant chinezesc din Londra a gasit o solutie mai putin obisnuita.

Mai exact, orice client care intra in restaurant poate sa-si comande orice meniu, iar dupa ce acesta a consumat ce a comandat, restaurantul îi ofera 1,13 euro.

Conditia impusa de patronul restaurantului este aceea ca cei care comanda sa cumpere bautura de minimum 5,6 euro.

Se pare ca metoda a dat rezultate „extraordinare”, intrucat, dupa anuntul ofertei clientii au inceput sa se inghesuie in restaurantul chinezesc, de multe ori fiind pusi in situatia de a astepta pentru ca o masa sa se elibereze.

Rata frecventarii acestui restaurant a crescut cu 400%, insa profitul a scazut. Patronul a inceput sa sufere pierderi de 4.600 de euro pe saptamana. Acesta este convins insa ca pierderile pe termen scurt se vor transforma in profituri substantiale pe termen lung, intrucat clientii vor deveni fideli. Ramane de vazut daca acestia vor mai veni si in momentul in care restaurantul va renunta sa-i mai plateasca pentru a consuma.