Prezent la MWC în Barcelona, Ericsson a lansat o ofertă de servicii de construcţie şi optimizare a centrelor de date. Acest tip de servicii reprezintă o prioritate pentru operatorii telecom care doresc să le ofere companiilor din baza lor de clienţi servicii publice de cloud.
Oferta Ericsson de construcţie şi optimizare a centrelor de date răspunde nevoii companiilor de a deveni mai mobile şi, deci, a cererii tot mai mari pentru servicii de cloud. Prin această ofertă, Ericsson intră pe piaţa centrelor de date şi îşi consolidează poziţia ca unul dintre cei mai importanţi jucători ai pieţei internaţionale de IT&C.
Abordarea Ericsson de cloud include nu doar construcţia unor centre de date noi, ci şi punerea la dispoziţia operatorilor a unor soluţii de consolidare, modernizare şi standardizare a mediilor IT existente.
Cu ajutorul unei strategii optimizate de cloud, care micşorează nevoia de licenţe software, spaţiu fizic şi resurse de răcire, o companie îşi poate reduce semnificativ cheltuielile de operare IT. În plus, serviciile de cloud şi accesul către mediul IT al companiei prin conexiuni la Internet fixe şi mobile reprezintă un plus de eficienţă pentru organizaţie.
Ericsson susţine anual peste 1.300 de proiecte internaţionale de consultanţă şi integrare de sistem în medii multi-vendor şi cu tehnologii diferite pentru o serie de clienţi diferiţi, de la operatori la guverne, companii de utilităţi şi organizaţii de transport. Aceste proiecte variază de la proiecte de transformare end-to-end la sarcini specifice, legate de anumite soluţii.
Cei 12.000 de specialişti ai diviziei Ericsson de consultanţă şi integrare de sistem fac parte din organizaţia globală de servicii a companiei, Ericsson Global Services, ce include 56.000 de specialişti activi în 180 de ţări. 45.000 dintre aceştia colaborează îndeaproape cu clienţii, în teren, în timp ce peste 10.000 sunt angajaţi în centrele globale de servicii ale Ericsson. Ericsson are peste 65.000 de specialişti în servicii, inclusiv aproximativ 15.000 de subcontractori.