Facultatea de Comunicare si Relatii Publice „David Ogilvy” din cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative si-a asumat rolul de a promova un nou sistem de pregatire in domeniul comunicarii, la nivelul standardelor existente in statele dezvoltate. Centrul de Perfectionare in Comunicare, infiintat de aceasta facultate in anul 2000 cu sprijinul unor programe finantate de Banca Mondiala, a fost deschis circuitului public in aceasta toamna. „Oferta Centrului se adreseaza mai multor categorii socio-profesionale: specialistilor din departamentele de comunicare din institutii publice si companii private, jurnalistilor, persoanelor interesate sa se perfectioneze in domeniul comunicarii si chiar somerilor preocupati sa se reprofesionalizeze. Ideea de la care s-a pornit in conceperea acestui sistem de perfectionare – explica decanul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice „David Ogilvy”, dl Paul Dobrescu, – o constituie dezvoltarea abilitatilor profesionale in comunicare pentru un numar cat mai mare de persoane din domenii diferite de activitate in comunicare. Centrul de Perfectionare in Comunicare intentioneaza sa acopere golul existent in pregatirea de scurta durata in acest domeniu si sa raspunda solicitarilor venite dinspre piata muncii.”
Una dintre cele mai importante realizari ale Centrului o constituie organizarea unor cursuri de specializare de scurta durata in domeniul comunicarii, structurate pe module. Numarul participantilor a fost impresionant, cu atat mai mult ca ele s-au desfasurat numai in ultimele doua luni. Opt sute de persoane au absolvit aceste cursuri si au primit certificate emise de Facultatea de Comunicare si Relatii Publice „David Ogilvy”. Cei mai multi au fost tineri care au simtit nevoia sa-si completeze cunostintele dobandite in cadrul sistemului traditional de educatie pentru a putea face fata schimbarilor rapide si cerintelor pietei muncii.
Programele au fost insa si o modalitate de testare a nevoilor „latente” de formare. Multi reprezentanti ai ministerelor, si in mod special din cel al Informatiilor Publice, se preocupa in acest moment de imbunatatirea abilitatilor de comunicare ale specialistilor si chiar ale celorlalti angajati. Rezultatele inregistrate in ultimii ani la nivelul administratiei centrale si locale indica lipsa de comunicare cu beneficiarii serviciilor publice drept o bariera fundamentala in indeplinirea obiectivelor urmarite. Se pare ca nici managerii din organizatiile romanesti, fie ele de stat sau particulare, nu stau prea bine cu abilitatile de comunicare, de vreme ce foarte multi se intereseaza de ofertele de instruire existente pe piata.     

Oferta educationala
o Comunicare; mass-media; opinie publica
o Prelucrare de imagine. Imaginea suport al comunicarii
o Secretariat si corespondenta comerciala si de afaceri informatizate
o Aspecte teoretice si practice ale dreptului comunicarii
o Introducere in jurnalismul radio si de televiziune
o Retorica si argumentare in discursul publicitar
o English communication and public relations terminology
o Comunicarea in relatii internationale
o Managementul comunicarii in negocierea imaginii
o Comunicarea manageriala
o Gestionarea proiectelor multimedia
o Strategies des communication en francais
o Introducere in psihologia comunicarii
o Introducere in managementul resurselor umane.
Informatii suplimentare la sediul din Str. Povernei nr.6-8, sector 1 Bucuresti, tel/fax 3135895, e-mail: [email protected] sau ww.perfectionare.comunicare.ro.