Conform clasamentului, Toyota are o valoare de 24,19 miliarde de dolari, în creștere cu 11%, față de anul precedent, în timp ce BMW, marca aflată pe locul secund are o valoare de 22,42 miliarde USD, în creștere cu doar 3% față de ediția din 2010 a BrandZ. Locul trei este ocupat, la mare distanță, de Mercedes-Benz, cu o valoare de 15,34 mld. USD, în creștere cu 12% față de anul anterior.
Topul 10 la categoria mașini este completat de Honda (14,18 mld. USD), Porsche (12,41 mld. USD), Nissan (10,07 mld. USD), Volkswagen (7,40 mld. USD), Ford (7, 39 mld. USD), Audi (3,80 mld. USD) și Lexus (3,64 mld. USD).
În clasamentul general al mărcilor, Toyota ocupă locul 27, BMW locul 30, iar Mercedes-Benz, locul 50. Volkswagen, Ford, Audi și Lexus, nu au intrat între primele 100 de mărci ale anului 2011, grupate în funcție de valoare.
Cel mai valoros brand, conform BrandZ, este în acest an Apple (153,28 mld USD), urmat de Google (111,49 mld. USD) și IBM (100,84 mld. USD).
În anul anterior, BrandZ avea pe prima poziție BMW (21,81 mld. USD), urmat de Toyota (21,76 mld. USD) și Honda (14,30 mld. USD). Dacă la ediția din 2010, doar dtrei mprci din Top 10 Cars înregistrau creșteri, Ford (+19%), Volkswagen (+19%) și Audi (+2%), secțiunea Cars a BrandZ 2011 arată că doar Honda a înregistrat o scădere minimă de 1%, în rest, toate primele 10 mărci înregistrând creșteri.