Conform clasamentului BrandZ, Toyota are o valoare de 24,497 miliarde USD, cu 12% mai mult decât în 2012 când marca japoneză ocupa locul doi. Pe locul secund în secțiunea auto se află bavarezii de la BMW. Cunoscuta marcă premium a pierdut prima poziție deținută în 2012 când valoarea ei era de 24,623 mld. USD. În urma unei scăderi cu 2%, valoarea din 2013 a BMW a ajuns la 24, 015 mld. USD.
Poziția a treia în clasamentul mondial al mărcilor auto este deținută, ca și anul trecut, de Mercedes-Benz, brand care are în acest an o valoare de 17,952 mld USD, cu 11% mai mare decât în 2012. Pe locurile următoare se află, în ordine, Honda (12,401 mld. USD), Nissan (10,186 mld USD), Volkswagen (8,790 mld. USD), Ford (7,556 mld. USD), Audi (5,545 mld. USD), Hyundai (4 mld. USD) și Lexus (3,472 mld. USD).
Compania care realizează BrandZ, Millward Brown, menționează că ierarhizarea companiilor este făcută în baza unor interviuri cu peste 1 milion de clienți la care se adaugă o analiză atentă a datelor financiare și a afacerilor încheiate de fiecare companie. Pentru realizarea clasamentului sunt utilizate date preluate de la Bloomberg și Datamonitor.