Veniturile înregistrate în România au însemnat 21,96 milioane euro, în creştere cu 21,41% faţă de cele înregistrate în 2010, diferența provenind din implementări de soluţii complexe în conturi internaţionale.

În structura cifrei de afaceri din România, cel mai mare aport l-a avut linia de business de proprietate intelectuală Charisma, care a generat venituri de 17,91 milioane euro, însemnând cca 81% din cifra de afaceri realizată de companie pe această piață. Charisma ERP a contribuit cu 77% în această cifră, sistemul dedicat managementului resurselor umane Charisma HCM a contribuit cu 17%, iar sistemul Charisma Medical Software cu 6%.

Segmentele de piață care au înregistrat cele mai mari ponderi au fost retail/distribuţie (32,9%), producţie (21,9%), servicii (19,63%) şi financiar bancar (13,16%). Printre companiile care s-au alăturat portofoliului de clienți Charisma în 2011 se numără Garanti Leasing, Muntenia Medical Hospital, Mobiup Online, Simba Invest, TCE 3 Brazi, Dinamica Impex, European Eye Centers, Coca-Cola, General Electric Bulgaria, MedLife, Niro Grup, Diana, Gral Medical, Metalplast, Scop Computers sau Prospecțiuni.

În același context, TotalSoft s-a clasat, pentru al doilea an consecutiv, pe locul 1 în topul furnizorilor de soluţii ERP (Enterprise resource planning) din România, conform studiului realizat de compania independentă de analiză de piaţă Pierre Audoin Consultants (PAC). Studiul, publicat în septembrie 2011, care a analizat cifrele de afaceri realizate în 2010 de către 20 de jucători din piaţa ERP românească, au arătat o creștere a cotei de piață TotalSoft la 14% în condițiile unei stagnări a pieței ERP în jurul valorii de 100  milioane euro.

Divizia de Project Management Primavera a adus venituri de aproape 3 milioane euro, portofoliul de clienţi depășind cifra prognozată de 650 de companii. Soluțiile diviziei sunt prezente în toate domeniile de activitate: construcții civile, industriale și de infrastructură, proiectare, producție, retail, administrații publice, regii autonome, șantiere navale, majoritatea clienților provenind din domeniul oil&gas (cel mai reprezentativ contract fiind cel de consultanță în project management semnat cu SATORP – constructorul celei mai mari rafinarii din lume – Jubail Refinery).

TotalSoft a lansat în 2011 o strategie de diversificare a portofoliului de soluţii, atât prin produse software proprietare cât şi prin încheierea unor parteneriate strategice. Poziţionarea companiei ca producător de software destinat dispozitivelor mobile a demarat prin lansarea de produse atât pe platformă iOS (Charisma Analyzer, Cell Monitor, Portfolio Management, Medical Software EMR, My Tasks), cât și pe platformă Android (Charisma Mobile SFA, dedicat forţelor mobile de vânzare).

În acelaşi timp, compania a încheiat parteneriate strategice cu Tableau Software, unul dintre liderii mondiali în vizualizarea datelor şi furnizorul celei mai puternice tehnologii de business intelligence din lume, cu Lumesse, cel mai titrat furnizor european în soluţii de talent management, cu un portofoliu de peste 1900 de clienţi în 70 de ţări, dar şi cu Eficientizare.ro, pentru furnizarea de soluţii software de GPS Tracking. Acestora li s-au alăturat o serie de parteneriate strategice comerciale, precum cel semnat cu Lugera & Markler, în urma căruia Lugera va utiliza Charisma HCM ca platformă de furnizare a serviciilor BPO (Business Process Outsourcing) către clienții săi din România, Slovacia, Cehia, Polonia, Croația și Ucraina.

TotalSoft preconizează pentru anul 2012 o cifră de afaceri consolidată de 30 milioane euro și un EBITDA consolidat la 5 milioane euro. În următorii 3 ani, TotalSoft are ca obiectiv depăşirea pragului de 50 milioane euro cu o rată de profitabilitate de 20%, deci obţinerea unui EBITDA de minim 10 milioane euro.