Kaufland și Carrefour își dispută supremația pe piața din București cu câte 12 hipermarketuri deschise până la sfârșitul anului trecut, urmați de Auchan cu opt unități și Cora cu patru. Cele mai multe hipermarketuri, adică zece unități, sunt amplasate în Sectorul 6, urmat de Sectorul 2 cu șapte magazine.

Retailerii de îmbrăcăminte au cel mai mare număr de puncte comerciale deschise în București. H&M conduce detașat cu 14 magazine în București, urmat de Zara și LC Waikiki cu câte nouă unități fiecare și de C&A cu opt amplasamente. În topul DTZ Echinox, la această categorie, mai intră New Yorker și Koton cu câte șase magazine fiecare și Peek & Cloppenburg cu trei unități. Toate aceste branduri au deschise în Capitală 55 de magazine. Cele mai multe funcționează în Sectorul 3, unde sunt amplasate 16 dintre ele, urmat de Sectorul 6 cu 14 magazine de haine și Sectorul 2 cu zece unități.

Cei trei comercianți de electronice și electrocasnice care domină piață, Altex, Flanco și Media Galaxy, au în total 36 de magazine în Capitală. Altex și Flanco au câte 15 unități, iar Media Galaxy șase.

În topul magazinelor de bricolaj, Dedeman împarte primul loc cu rețeaua Brico Depot, cu câte patru unități funcționale la sfârșitul lui 2016, urmate de Hornbach, Leroy Merlin și Praktiker cu câte trei magazine fiecare și Mr. Bricolage cu un magazin. În total funcționează 18 magazine de bricolaj în București, cele mai multe în Sectorul 6, unde sunt cinci dintre ele, și în Sectorul 4, unde sunt patru.

Cele mai importante magazine de articole sportive, Intersport, Hervis și Decathlon, au în total 19 magazine deschise în București, cele mai multe în Sectorul 3. Intersport este lider în privința numărului de unități, cu nouă magazine funcționale, urmat de Hervis cu șase unități și Decathlon cu patru.